953
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




اگه من با بد دهنی خودمو نشونت دادم

تو با لاس زدن با بقیه خودتو نشونم داری...

اره !

+خاص!



نظرات شما عزیزان:

hoora
ساعت1:18---8 شهريور 1392
delam bad gerefte kheyliii bad ....
پاسخ: پیشنهاد: از این وب برو بیرون :|


علی اصغر
ساعت1:19---5 شهريور 1392
ای ن جا چ خبره شیدا ؟




پاسخ:خبری نی ...


عزرائیل
ساعت0:03---5 شهريور 1392
شیدااااااااااا؟

من بابات نیسم

ی بار دیه همچین جواب کامنت منو بدی ندادیا....

بگو خووووووب
پاسخ: خوب میشی ایشالله :|


عزرائیل
ساعت13:36---3 شهريور 1392
آی دلم میخاد ب این مخاطب خاص در پیتت فش بدم....
پاسخ:باووووووو اصن نمیدونی کیه :|


وحید
ساعت23:15---2 شهريور 1392
سلام جدی میکگم وبت عالیه توام بیا به وب من خوشحال میشم ازراهنماییات بهره مند شم
http://mahshartarin.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |