951
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




من از اونام که اگه یه کار خوب کردم

همون موقع انتظار دارم خدا برام جبران کنه !!

+اصن همینه که هس :|



نظرات شما عزیزان:

هرچی دوس داری صدام کن!
ساعت18:20---2 شهريور 1392


فقط میتونم بگم تـــوووووووووووو‍‍‍‍‍‍‍‍‍
پاسخ: هوم؟ :|


مجید
ساعت8:11---28 مرداد 1392
سلام شیدا خانوم. بازم برگشتم!

کی هستم؟ همون لینک قدیمیت که حالا دیگه لینکت نیستم.چرا؟ چون لینکم رو حذف کردی!



دوباره لینکم می کنی؟

عنوان وبم رو تغییر دادم!



قربونت. مجید.


پاسخ:برادرم فعلا کسی لینک نمیشه :))


007
ساعت19:58---27 مرداد 1392
me 2

باران
ساعت23:43---26 مرداد 1392
اصن من تا آخر اون روز پامو میندازم رو پام که کارام خود بخود جور شن:|
:|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |