950
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




ﮐﻢ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﺍﯼ ﻧﯿﺴﺖ؛
ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺣﺎﻟﺖ ﺭﺍﺑﭙﺮﺳﻨﺪ !
ﻭﻟﯽ ....
.
.
.
.
ﺍﺯ ﺁﻥ ﺑﻬﺘﺮ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯿﺴﺖ،
ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺣﺎﻟﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﭙﺮﺳﻨﺪ؛
ﺑﺘﻮﺍﻧﯽ ﺑﮕﻮﯾﯽ:
ﺧﻮﺏ ﻧﯿﺴﺘﻢ....

+کپی پیست :|

+وقتی خوندمش یاد خیلی چیزا افتادم...گذاشتمش اینجا ک باز بخونمو یاد همونا بیوفتم...!



نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت1:14---13 شهريور 1392
بجز اینکه خیلی فحش میدی...و من زیاد حال نمیکنم...ازت خوشم میاد!
پاسخ:فحش نیس که :|


علی اصغر
ساعت14:38---29 مرداد 1392
نیست شدی باز
:))


ali asghar
ساعت19:33---28 مرداد 1392
ای دی منو النا و باران دارن ...



اما اگ من بودم اسپت باید میکردم که منم اددت میکردم در مقابل اما همچی خبری نبود ... البته چند وقت پیش یکی بود که چون نمیشناختم رد دادم ... ای دیم اینه :
پاسخ: ادت کردم :)


باران
ساعت23:44---26 مرداد 1392
ایول ب جملت...
کون لقش...
ب ی ورم...
ب چیزه نداشتم))


عای اصغر
ساعت3:18---26 مرداد 1392
باز جواب دادن تک کلمه ای تو گرفت منم که عجیب بی اعصاب ...
پاسخ:اوممممممممممم چی بگم خوووو... راسی یکی اومد ای دیتو داد ادت کردم :| حالا نمیدونم خودتی یا ن :|


هرز نوشته ی دختر روانی
ساعت3:02---26 مرداد 1392


باران
ساعت14:04---25 مرداد 1392
نیستی یاهو:|

دیشب...دلمو زدم به دریا بهش اس دادم

یک درصدم فکر نکردم بنویسه جنابالی...

الان از حس تو گند تر مالِ خودمه
پاسخ:هه.. کون لق هرکی مارو نشناخت :|


aliasghar
ساعت3:10---25 مرداد 1392
روانی جان ینی من بدم گفتی خوب میشم ؟



خو یکم دیووونم ... نه یکم بیشتر ار یکم



ینی واقعا منم نمردمو سرمایه دارشدم ؟



نمیدونم چرا دوست داشتم بخندم ... حالا هم دوست دارم تو د ل شب گریه کنم ...



آره شیدا دوباره بگو ایشاله خوب میشی ... شاید حرفت گرفت و خوب شدم ...
پاسخ: عععععععججججججججججججببببببببب :|


علی اص
ساعت2:43---24 مرداد 1392
هه ... دوست دارم بخندم



هعی
خوب میشی ایشالله :|


باران
ساعت0:36---24 مرداد 1392
قشنگه...

وجود کسایی که بتونی بی غل وغش باهاشون حرف بزنی
پاسخ:کسایی که بعد دردو دل باهاشون پشیمون نشی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |