944
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




همه چیه بنده به پوله!

حتی من...حتی تو...!

+دلم میخاد با یکی برم یه جای خیلی دور!

+اینجا اروم نیس!تو ارامش داری...

+اینجا تاریک نیس...دل تو سیاهه!



نظرات شما عزیزان:

شبح سیاه
ساعت17:33---28 مرداد 1392
ای زندگی تن و توانم همه تو

جانی و دلی ای دل و جانم همه تو

تو هستی من شدی از آنی همه من

من نیست شدم در تو از آنم همه تو


شبح سیاه
ساعت16:52---28 مرداد 1392
سیاهی مال اون دسته از آدماس که فقط بلدن خوبی کنن فقط رفاقت می کنن اما روشنی روز مال یه دسته لاشی از خود راضی که فقط بلدن کثافت کاری کنن آره عزیز من اینجوریاس
پاسخ: :| :|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |