937
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




یه کارایی هم هس که باید خودت بری تهشو دربیاری

ینی فایده نداره هرچی بگن،نکن نکن نکن

یا حتی آخرشم بدون تلرانس برات تعریف کنن

باید خودت بری تجربه کنی که اینا میشن

 تجربه هایی که زندگیتو عوض میکنن

+"زندگی"واس ما همین تجربه های عجیب غریبه!



نظرات شما عزیزان:

علی اصغر
ساعت4:27---17 مرداد 1392
درباره ی ایمیل هم جدی گفتم اهل تعارف نیستم اصن
پاسخ:ن ممنون منم اهل تعارف نیسم یه ایمیل اضافی پیدا شد :) باران خانوم لطف کرد :)


سعید
ساعت1:20---17 مرداد 1392
مثل سکس،دوست داشتی لینک کن تا منم لینکت کنم،شیدا جون
پاسخ:فلن کسی لینک نمیشه


aliasghar
ساعت21:43---16 مرداد 1392
خواستم ایمیل بسازما نشد پسوردش اشکال داره یاهو ... اگ کارت واجبه بگو ایمیل خودمو بهت بدم استفاده ی شخصی ای ازش ندارم
پاسخ:اخ شرمندم کردی داداش :| ن مزاحمت نمیشم....یکاریش میکنم :)


علی اصغر
ساعت14:22---16 مرداد 1392
سلام شیدا ... خو دختر خوب من گفتم گه ؟ که اون بر گشت گفت بعله ؟



من نمیدونم این جریان هک وب تو چی بود اما حال کردم هکره رو فحش بدم بس نمیشد کار دیگه ام باهاش داشتم ... فقط نمیدونم این دانیل گی کیه که داره یه گوشه زر میزنه ...

حرف کم آوردن نیستا از حرف که نه اگه پایه بود رو در رو سرشو میکردم زیر آب ... اما ...



ببخشید اگ وبلاگتو با فحش ها و حرف ها خراب کردم شرمندم شیدا ...
پاسخ:نه بابا این حرفا چیه :| وب من ک سرتاسر از همین چیزاس :|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |