934
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




آخرش حکایت این خدا نکنه رو نفهمیدیم !

خدا که بخواد میکنه !! به حرف من و تواَم نیس

با گفتنش فقط حس گـ.ـه خوری به آدم دس میده..!

+بعضيا چنان تيريپ شعور ميان آدم دو به شک ميشه ! :|



نظرات شما عزیزان:

NaNaZ
ساعت16:06---21 مرداد 1392
hal kardaaaaaaam

aliasghar
ساعت5:17---15 مرداد 1392
کامنت های فحش من مخاطبش اون هکر وبت بود ها



البته هکر که چه عرض کنم



این دانیل کیه ؟
پاسخ: یه مشکل شخصی داشم باهاش بچه بازیش گل کرد


aliasghar
ساعت5:10---15 مرداد 1392
هی کامنت میزاشتم نمیشد ...



قهرم باهات شیدا



همین
پاسخ:چرا دقیقن؟ :|


mah$a
ساعت19:00---14 مرداد 1392
khubi shoma????????

nistet sheida khanum

maro hm k faramush kardi o ina

zang zadam dadashet

goftam bidar shodi bet bge bm bangi

k nakardi

hala bikhi

khasti shomaramo bgo bet bdam
پاسخ:داداشم بم گف ولی من هرچی فک کردم نمیفهمیدم کی بود تو بودی پس...؟! شمارتو بزار برام


باران در جواّبِ فاطمه
ساعت17:59---14 مرداد 1392
فاطمه خانوم حتما که نباید غم وغصه دیدنی باشه...

حتما که نباید مشکلا این مدلی باشه

از یه جایی به بعد اگه احساس شادی نکنی میشه غم

میشه غصه


پاسخ: لایک :)


محمد حسین
ساعت5:21---14 مرداد 1392
سلام

وب زیبایی داری!

ولی با اینجای کلامت موافق نیستم!

خدا نکنه هم یه نوع دعاست و ااینکه می گی هر چی تو تقدیر ماست انجام میشه شاید خدا تو تقدیرمون نوشته باشه هر چی دعا کرد!

من پسر شادی نیستم ولی روحیه تو خیلی ناامیدانه هست!

امیدوار باش!

روزای خوب همیشه بعد از روزای سخت میان!!

موفق باشی!
پاسخ:هرکی نظر خودشو داره ما به شوما هم احترام میزاریم :)


فاطمه
ساعت5:00---14 مرداد 1392
چرا انقدر می نالی شیدا.مگه مشگلت تو زندگی چیه حالت از حال من که داداش بیست سالم رو از دست دادم بدتره چرا انقدر ناشکری میکنی.اگه جوابی داری که بعید میدونم تو وبم بده.تو وبم منتظرتم
پاسخ:جواب کامنتا همیشه زیر کامنت داده میشه خدا برادر شمارو هم بیامرزه...ولی قرار نیست مشکلات همه مث هم باشه هرکسی یه جور ظرفیت داره یه جور مشکل داره...هرکسیم برا روحیش چه خوب چه بد دلایلی برا خودش داره ک شاید توضیحش سخت باشه واسه بقیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |