927
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




آدمای این دوره خداپرست نیستن!

رسما مُرده پرستن..!



نظرات شما عزیزان:

mah$a
ساعت18:24---5 مرداد 1392
منم از لینکات حذف شدم؟؟

دمت گرم
:|


aliasghar
ساعت3:13---2 مرداد 1392
اه چ جالب میدونی چی شده ؟ من از بلاگفا رفتم ی وبی ... بعد وب تو رو بهش دادم گفتم ببین ... طرفم از خواننده های وبت بود ... باران ... ب نظرم خعلی جالب بود ...



شیدا ی چیزی رو میدونی ؟ خعلی مردی اصطلاحا خعلی مردی ها و الا زن بودن یک مونث هم تو این روزگار به اندازه ی مرد بودن ی پسر سخته ...



تو این روزگار تخمی پسرا زنانگی دارن و دخترا مردونگی ...



من هنوز بر این باورم ی مرد میتونه با زنانگی یک زن مرد بشه و مردونگی یک مرد تکیه بر زنانگی زن داره و برعکس ...




جمله ی اخرتو خوندم دود شدم رفتم هوا :| چی گفتی دقیقا ؟ :|


aliasghar
ساعت19:43---1 مرداد 1392
لاستن ممو 2 هم دست خودته ؟







تازه دیدم خوندمش ...







درباره ی بیماری ک گفته بودی کامنت تایید نکردن من هیچ ربطی ب این نداره ک چرا دیگران کامنت تایید نمیکنن من خودم به این نتیجه رسیده بودم که کامنت تبلیغاتی اینطوری کم میشه ... اما اگه واقعا اینطوریه و مشکل داره ... تایید میکنم از امروز و کامنت های قبلی رو
پاسخ:خخخخخ منظورم شخص خاصی نبود... :||||

شما تایید نکن اصن...اصن هرجور راحتی :|

اونجا دس من بود...میخاسم بنویسم بعدا پشیمون شدم :| دیگه نمینویسم :|
بعدا نوشت:دیوونه واسه چی نظراتتو تایید کردی :| ک چی مثلن...میخاسی منو شرمنده کنی؟ :|||


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |