926
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




ته میکشه حرفات وقتی کلیشه ای شده همش...!

+داشم وبمو میخوندم...صورتم خیس شد!

+زندگی خیلی خز شده...



نظرات شما عزیزان:

mahdie khanoom
ساعت1:36---13 مرداد 1392
LIKE

باران
ساعت23:31---1 مرداد 1392
شیدا رفیق عاشقتم بقرعان...یه مدت وبتو فراموش کرده بودم این علی یاداوری کرد...

پایدار باشی رفیق!!

راستی لینکی
پاسخ:چاکریم بسی :)


aliasghar
ساعت19:35---1 مرداد 1392
نه مشکل از قالب نبود ... کد امنیتی هی میگفت درست نیست ...





سیاه وحش قمیشی عزیز ... به به





صدا ش آدمو زنده میکنه





بیخیال قلبی که این همه تنها مونده ...





تقریبا یک ساعت و نیم تا اذان ... من میرم ماه عسل ببینم ی جوری وقت بگذره





خداییش کامنت بالایی مو نیگا کن ی صفحه ی آ 4 ه دلت میومد ی جمله جواب بدی بهش ؟
پاسخ:بنده شخصا عاشق مهمون دوم ماه عسل امروز شدم :|
دستشو میبوسم... :)

اره دلم میومد :دی


aliasghar
ساعت2:32---1 مرداد 1392
حال میکنم با آهنگایی ک این روزا میزاری ...





والا انقد وب خوب کم شده ک وب خوب پیدا کردنی کامنت هاشم میخونم





مذهبی ه الان این آهنگه ؟





میدونی شیدا شخصیتتو دوس دارم ...





در مورد اون سری افرادی ک میان می پرسن روزه ای کامنت گذاشتم نیومد ... یکی بهم گفت روزه ای ؟ با سر گفتم آره بسته ی سیگار مگنا رو گذاشت جلو م گفت بکش بابا به تو نمیاد روزه باشی ... هه ... بعد اون هر کی میرسه میگم نه من کجا روزه کجا ... خدا ببخشه اگه گاهی ریا شد و تنها برای خودش روزه نبودیم ... ببخشه اگ فقط لبمونو رو غذا بستیمو چشمامون باز بود رو گناه ...





هر روز افطار کردنی بهش میگم خدا میدونم قبول نیست امیدی ندارم که قبولم کنی اما امید وارم همین از دستم بر میاد منو ببخش ک لایق نیستم و تو همش لایق بخشیدنی ... نماز روزه های توام قبول ... سر قنوتت سر افطارت سر اذان سحرت اگ دلت لرزید منم بسپار به خدات شیدا ... خدا بهت نزدیکتره تا من ...





تو زیادی خودتو گناه کار جلوه میدی اما اگ من میشناسمت پاکی پاک تر از همه ی اونایی که هر روز تو خیابون میبینمشون ...





یا علی
پاسخ:شما لطف داری....
اهنگو من بش میگم مذهبی...نمیدونم بقیه هم اسمشو میزارن مذهبی یا نه :|
خدا کریمه :) میبخشه...بابام همیشه بم میگه این روزه ای ک تو میگیری روزه نیس:| میگه الاغم ببندی یه جا هیچی ندی بش میشه روزه دیگه اگه اونجوریه :|
خلاصه ما با دل پاک روزه میگیریم نیتمونم پاکه...ایشالله ک قبول کنه...
درحدی نیسم بخام دعا کنم برا کسی با این طرز فکر ک ب خدا نزدیکم ولی با این طرز فکر ک شاید خدا ن بخاطر دعای من...بخاطر خوبیه خودت دعامو براورده کنه چشم...دعاگوهسیم :)
و در اخر بازم شما لطف داری :)
+جواب بلند کامنتو حال کن :))))))

راسی اگه قالب مشکل داره نمیشه کامنت گذاش عوض کنم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |