910
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




تنها بودن با کنار کشیدن تفاوت داره

کنار کشیدن واسه مدت کوتاهی راضی کنندس..!

ولی برای طولانی مدت ادمو شکننده و حساس میکنه..!

من تا دیشب مرز درستی بینشون قائل نبودم..!

+میترسم یادم بره چجور با ادما مهربون باشم...هی بچرخم..بچرخم یهو واسم ببینم هیچکی دورم لبخند نمیزنه..!

+من از رنجوندن ادما متنفرم...!



نظرات شما عزیزان:

دلتنگ
ساعت23:11---26 تير 1392
شيدا خانوم قوانينو خوندم ترسيدما...
جالب انگيزه نوشته هات...


aliasghar
ساعت20:55---12 تير 1392
چرا وبم با کامنت های تو مشکل داره ؟ اگ یاهو داری برام آف بزار aliasghar_rvt

بعدشم سر م گیج رفت ها نگو خوب می نویسی

هعی خدااااااااااا !!!

من اومدنی تو آپ نمیکنی کافیه من دو روز نیام وبت 10 تا پشت سر هم آپ میزاری ...


Aliasghar
ساعت10:54---11 تير 1392
کجا اسممو عوض کردم ؟ aliasghar یا علی چه فرقی داره ؟



حالا جالب اینه جواب ی صفحه کامنتمو تو ی خط گفتی پاسخ: فرق داره برادر من ،فرق داره! چرا دوس نداری؟:/ راسی اومدم وبت هرکار کردم نشد کامنت بزارم... اقا شما میدونسی جدا از دردای تو متنات خیلی قشنگ مینویسی؟ :)


علی
ساعت4:01---9 تير 1392
شیدای دیووونه نه به اینکه ی سال آپ نمیکنی نه به اینکه الان 4-5 تا پست که من نخوندمشون ... بعدشم نه مرد مرده نه مردونگی ... بعدشم متوجه منظورت نشدم که گفتی به سجاده و ... میخندم !


کاش ی استثنایی درباره ی من داشتی آپ کردنی بهم میگفتی آخه بلاگفا هم نیستی آپ کردی متوجه بشم اگه امکان داشت که عالیه نداشت هم عب نداره تو دیوونه من از تو دیوونه تر میخونمت باز روانی
پاسخ: تو چرا اسمتو عوض کردی؟ :|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |