905
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




من هیچوقت سر دو راهیا تصمیم نگرفتم

همیشه سر دو راهیا نصف شدم...

اینی که الان داره این نوشته رو پست میکنه یک هزار و بیست و چهارم منه...!

خیلی وقته از بقیه‌م خبر ندارم :(

امیدوارم اونا روزای بهتریو تجربه کرده باشن...!



نظرات شما عزیزان:

aliasghar
ساعت1:10---31 خرداد 1392
ی پستی دارم همون درباره ی گریه مرد



اونی دیدی که کامنترو گذاشتی ؟ آخه مرتبط بود ...
پاسخ:اره نظرات اون پست بسته بود مجبور شدم اونجا بزارم :)


aliasghar
ساعت14:58---30 خرداد 1392
دودو و چایی رو باز راه انداختم ...





باز تو بوی سیگار و طعم چایی مونده مینویسم
پاسخ:ادرستو بزار برام :)
پاسخ:خخخ حواسم نبود ،گذاشتی


aliasghar
ساعت17:22---28 خرداد 1392
منم خوبم ... خوب ...هه



زندگی ه دیگه ... خدا رو شکر
پاسخ:خوبه که خوبی :| :| خداروشکر...


aliasghar
ساعت16:33---27 خرداد 1392
مدت ها بود میومدم چیز جدیدی نمی دیدم بعد



مدت ها دیگه نیومدم گفتم شاید دیگه نمیای ... امروز دوباره تایپ کردم لاستن مموو نوشته های جدیدی دیدم ...



کجا بودی ؟ خوبی ؟
پاسخ:ممنون ک بازم یادم کردی... نشد باشم....اره بد نیسم تو در چه حالی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |