897
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




یه وختایی یه صفحه مینویسم

 

 

یه وختایی یه خط..!

 

دس خودم نیس...

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

کیوان
ساعت18:17---21 خرداد 1392
دختره داشته بافتنی میبافته میبینن هر دفعه ای یک بوئی هم میاد ، میپرسن پس این بو چیه ، میگه مامانم گفته یکی زیر میبافی ، یکی رو، یکی ول میکنی
ههههه[خنده]
بی ادبم خودتی [نیشخند]
سلام بیا تو وبلاگم حدس بزن فردا چه خبره ؟


آقا گاوه
ساعت17:24---14 خرداد 1392
شیدا عجب خنگی آبجی

من اومدم پیشت یه خوش آمدی میگفتی دیگه.منظورم همین بود



خب میگی ؟نمیگی؟

حداقل بگو نمیخوام بیاری برو به درک
پاسخ:میخوام بیاری برو به درک ک:|


آقا گاوه
ساعت20:37---12 خرداد 1392
بابا ببخشید خواهر حداقل بگو خوبم یا بدم و ......

یه چیزی میگفتی

فقط واسه خوش آمد گویی اومدم

کار خاصی ندارم

اگه بخوای دیگه نمیام

بای
پاسخ:خوش امد گویی کی؟؟؟!


آقا گاوه
ساعت22:15---10 خرداد 1392
چطوری شیدا جون جونکم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:|


شبح سیاه
ساعت13:00---10 ارديبهشت 1392
سلام
لینکی
البته با افتخار


باران
ساعت17:37---16 فروردين 1392
خدافظ

از دنیای نت میرم
پاسخ: کجا میری حالا?


alireza
ساعت18:50---13 فروردين 1392
midonesti div00natam ashghal
پاسخ: خوب میشی ایشالله


sara
ساعت15:15---10 فروردين 1392
eydet mobarak!
پاسخ:و همچنین


باران
ساعت1:14---8 فروردين 1392
عیدت مبارک

بیادتم
پاسخ: و همچنین


arezoo
ساعت10:54---6 فروردين 1392
سال نو مبارک

نمیدونم شاید ازین تبریک خوشحال نشده باشی

ولی سعی کن سال جدید غماتو فراموش کنی

و یه زندگی جدید شروع کنی


پاسخ:........


باران
ساعت15:36---4 فروردين 1392
چرانمیتونی؟>؟؟//هان؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: بیخی باو


helia
ساعت20:00---1 فروردين 1392
sheydaaaaa???? kojayi akhe??? delam vasta tang shode bekhoda. har ruz miyam inja behet sar mizanam ta shayd khabari beshe vali nisti. sheyda man bi marefat nistam.... bedun ke hamishe tarafdaretam... kash bazam biyay

بازم من
ساعت17:22---29 اسفند 1391
1-این پیام مخاطب خیلی خیلی خاص داره،اگه خیلی خیلی خواصی حق داری بخونی////
2-اگه مخاطب خیلی خیلی خاص نیستی و خودت فقط مخاطب خاصی نخون بزار تو وبت بقیه بخون////
3-اما اگه مخاطب خاصم نیستی پاکش کن///
4-اما اگه خوندی و فحش دادی بخودت دادی من اولش گفتم (مخاطب نیستی هریییییییییییییییییی )
دیگر بس نیست؟؟؟؟؟؟؟
دیری ست که از کلام تو و از نوع تو به تهوع می آیم(تو از زمان می نالی و شهر و مومن ،آنان از غیبت امام غایب و امریکای جهانخوار و کافر)
چرا این همه در کنار مرداب زیستی تا که خود غوک و وزغ شدی؟
اکنون در رگان تویی که چنین غور-غور کردن و دشنام گفتن آموخته ای مگر نه خون گندیده ی کف آلوده مردابی روان است؟
(ازنشانگان دم خوری با مرام مرداب ، و مرداب صفتان که تو ازخود انها می نالیست)،
مگر دریا پر از جزایر سرسبز نیست؟
خود را دیوانه می نامی!اما من تو را لولیدنده خوانم
تو با لندیدن ات ستایش مرا از جنون تباه می کنی.
چه چیز تو را نخست به لندیدن واداشت؟این که هیچ کس چندان که باید با تو چرب زبانی نکرد: ازین رو در این گندزار نشستی تابرای لندیدن بسیار بهانه داشته باشی،تا برای انتقام بسیار بهانه داشته باشی!زیرا همه ی تو جز برای انتقام نیست. تو را خوب شناختم ! این خطرناک است مگر نه.........؟
اما کلام جنون آمیز تو مرا زیان می رساند ، حتا آنجا که حق با تو ست........!
نه تنها این تو که این شهر بزرگ نیز مرا به تهوع می اورد
در این و در آن چیزی نیست که بهتر شود یا بدتر
وای بر این شهر و شهریاران گردنده به گرد ریا اش من خدمتگذارم!!!!!!!!!!!!!
اما ای دیوانه ، برای بدرود این آموزه را از این پیامبر مبعوث شده در وب ات به تو پیش کش می کنم :
آن جا که دیگر نمی توانی عشق ورزید باید آن را گذاشت و گذشت


aliasghar
ساعت18:40---24 اسفند 1391
چی شد ؟ ی صفحه وشتم ارسال زدم تایید ارسال نداد اومد ؟؟؟
پاسخ: چیزی نیومده برای من


باران
ساعت23:24---23 اسفند 1391
قبل از عید بیا

معتاد شدم

باخوندن متنات اروم میشدم

همشونو دوسه باری خوندم

پاشوبیا

متنات حرفه دلمه...دارم به روزه لعنتی ای که زندگیمو تغییداد نزدیک میشم...

پاشوبیا

دلم برات تنگ شده
پاسخ: نمیتونم شرمندتم ممنون کم هنوز هسی باهام


باران
ساعت16:33---18 اسفند 1391
نیستی چرا؟

Melina Arya
ساعت12:29---18 اسفند 1391
شیدای عزیز با افتخار لینکت کردم.
دوست داشتی بهم سر بزن....


باران
ساعت19:00---17 اسفند 1391
کجایی؟

بیادیگه

دلم برات تنگیده
پاسخ: حسش نی!


باران
ساعت19:00---17 اسفند 1391
کجایی؟
بیادیگه
دلم برات تنگیده


Dark Hero
ساعت11:01---14 اسفند 1391
کار دوتا کلیکه یاهو رفتن D:

ولی خوب به میلم بفرست...


aliasghar
ساعت22:08---13 اسفند 1391
میگم چقد خلاصه به انشاهایی که مینویسم جواب میدی ؟



آهنگ وبتو نمیتونم گوش بدم اولین باری که اومدم وبت آهنگ وبت بیشتر جذبم کرد ... والا هایده ای مهستی ای جهانی معینی داریوشی پاسخ: ایشالله سری بعد هایده!!!!


باران
ساعت18:26---12 اسفند 1391
نمیبینمت...نیستی...
از وب دومم اومدم
نمیدونم کدوم کرمی اومده تو تنم هی آدرس عوض میکنم


fati
ساعت16:50---12 اسفند 1391
همه میگن آویزون کسی بشی پست میزنه نمیدونم شاید آویزونت بودم به هر حال خوش بگذرونی شیدا خانوم میخوای فش بدی که سیکتیر خفه شم بدون فریادای من از اعماق جهنمه پاش بیفته خودمم جر میدم ثابت کنم هممومنو بازی دادی عب نداره همه زدن توام روش ولی بدون دختر تهرونی هیچیت از منو امثال من بیشتر نبوده که بخوای مثه سگ با بقیه بحرفی همین من نگرانت بودم اما اسراف محبته برای آدمای مثه توکه حالیشون نی هیچی
پاسخ: هه
چه جالب خب دیگه چی؟
بازم بگو
لعنتی•••

من هرجور عشقم بکشه حرف میزنم حالاهرکی ک فک میکنه لیاقتشه به خودش میگیره


Dark Hero
ساعت2:21---7 اسفند 1391
:|

سلام

نه اونجا میایی (!Y)

نه اینجا جواب میدی...

اگه میشه رمزتم لطف کن بده
پاسخ:منو با کتک میبرن یاهو!!! ادرس وبی چیزی بده رمزو بدم بهت


باران
ساعت18:53---6 اسفند 1391
پرازشک ..

مبهمه موضوع!

آجی همین مبهم بودنتودوس دارم همین مرموزی!

راستی آدرس اون وبم به دلایلی عوض شد خواستی بیا

barani-story.blogfa.com
پاسخ:میام پیشت


روح زخمي
ساعت15:00---6 اسفند 1391
اين چندمين باري كه اومدم وازت خواستم رمز مطلباتو بدي اما .....

شايد مارو قابل نميدوني ولي من واقعا نوشته هات رو دوس دارم...

اميدوارم كه بهم رمزات رو بدي...
پاسخ:ادرسی ک دادی برام باز نمیشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |