896
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




شب که میخوابم

همه اتفاقایی که تو طول روز انجام دادم

مثه فیلم از جلو چشمام رد میشه!

صبح که بیدار میشم حسابی خستم...!!



نظرات شما عزیزان:

Melina Arya
ساعت12:32---18 اسفند 1391
شیدای عزیز با افتخار لینکت کردم.
دوست داشتی بهم سر بزن...


H_M
ساعت10:28---9 اسفند 1391
هههههههه
من صبحا که بیدار میشم یه دور دیگه مرور میکنم زندیگمو
اشکم در میاد


باران
ساعت23:58---4 اسفند 1391
عاقارمزنمیاره دوباره بده لدفن

aliasghar
ساعت15:23---3 اسفند 1391
salam cheghad khoolase be enshahayi



ro ke minevisim midi
پاسخ:هان????


باران
ساعت23:43---1 اسفند 1391
آخه مشکل اونجاس اتفاقای روزهمه به ضررمون بوده
لامصب بایادآوریش بایدم خسته بشیم
خسته نشیم جای تعجب داره هه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |