892
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




مغرور که باشی

دیگه هر لاشخوری هر حرفی رو بهت نمیزنه!

+خدا تماشاگره خوبیه..!



نظرات شما عزیزان:

Melina Arya
ساعت12:10---18 اسفند 1391
آدمی غــــــرورش را خیلی زیاد،
شاید بیشتر از تمـــــــام داشتــه هــــایــش دوست می دارد،
حالا ببین اگر خودش، غـــــــرورش را بـــه خـــــاطــــر تـــــو، نادیده بگیرد،
چه قدر دوســتت دارد !
و این را بِفهــــــــــــم آدمیــــــــــزاد

* و این همون شخصیت اصلی منه *


باران /یه لعنتی
ساعت1:02---27 بهمن 1391
حقیقته
باید مغرورباشی...آخه مردم ازآدمای مغرور متنفرن ودوروبرش نمیپلکن هه


النا
ساعت16:44---25 بهمن 1391
من دیوانه ی آن لحظه ای هستم که



دلتنگ شوی ومحکم در آغوشم بگیری



و شیطنت وار ببوسی ام...



و من نگذارم!



عشق من،



بوسه با لجبازی بیشتر می چسبد...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |