886
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




حالم یه جوریه

کلافم

دوس دارم با یکی حرف بزنم....

از خونه بزنم بیرون...

دلم میخواد زار بزنم...با صدای بلند...

حال بدی دارم...!

+شدیدا نیاز به مرگ دارم...!



نظرات شما عزیزان:

shahin
ساعت21:05---2 اسفند 1391
kheyli vaghta boghza nemishkane ziad nemitoni rosh manovr bedi bayad bezani biron laye jamiat rah beri fekreto dargir koni tafavotaro bebin ye chizaiisho dark kon

رضا
ساعت16:08---24 بهمن 1391
سلام؛تاحالا خیلی ب وبت سرزدم و واقعا میگم خوبه،ینی متفاوته؛منم پی ی همچین وبایی هستم ک حقن؛گرچه تلخ؛بهم سر بزن؛لینکت کردم؛خوش حال میشم لینکم کنی
+عنوان وبم:چرت نویس


باران
ساعت23:06---23 بهمن 1391
هی...خیلی تنهام....تنها...
دوس دارم یکی بزنه زیره گوشم
بی هیچ دلیلی....
فقط برای اینکه بغضم بشکند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |