882
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




تو این چند سال عمرم ادمارو هیچوقت کنار هم ندیدم..!

یا جلوی هم بودن یا روی هم...همش در حال جنگ بودن

حتی وقت خواب..توی شب..روی تخت...!



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت21:47---17 بهمن 1391
اوکـــی..
سلام برسون بهش..


fati
ساعت23:17---16 بهمن 1391
هستی اما بی صدا و آروم ؟؟

خوبه فقط یکم زیادی آرومی حس میکنم داره ی اتفاقای میفته که میدونم به من هیچ ربطی نداره ولی آجی من نگرانتم مواظب خودت باش حسابی دلم برای حرفای قشنگت تنگ شده تنهام نذار حقت نگیره از حرفاما ولی خرابش نکن منم از تو بدتر شاید باشم بهت زنگ میزنم حتما !!
پاسخ:اوهوم...


sara
ساعت18:53---16 بهمن 1391
adrese jadidپاسخ:النا هم مث منه فعلن...
هسش ولی ارومه...یکم زیادی ارومیم...

دیگه ادرسو تغییر نده/با اعصاب من بازی نکن لدفن :|


باران
ساعت17:52---16 بهمن 1391
همین که هستی یک دنیاست واسه من

ادرس اون وبم صبح فیلترشد هه! ادرسشوعوض کردم

http://hard-girl.loxblog.com

خواستی بیا

هنوزم لینکی ...راستی یچی؟میشه اجی صدات کنم؟
پاسخ:هرچی عشقت میکشه صدام کن


aliasghar
ساعت12:32---16 بهمن 1391
787 و 879 یجورایی میشه پیوست داد بهم میشه ربط داد



آدم یوقتایی تموم میشه ته میکشه آب میشه یوقتایی ... هه والاه



من تو ندامت م اونجا مینویسم گاهی
پاسخ:خوبی؟ نبودی یمدت یا شایدم من نبودم... فک کردم کلا رفتی....خداروشکر هسی هنوز.. :)


باران
ساعت7:24---16 بهمن 1391
سکوت

خیلی وقته سکوت کردم تاآدمایی که رفتن خودشون برگردن

تابغضامو ازتونگام بخونن

تا...

افسوس....سکوتمو گذاشتن پای نداشتن حرفی واسه گفتن....وچه راحت حق روبه خودشون دادن...ممنون اومدی
پاسخ:میخونمت ولی اکثرا خواننده ی خاموشتم


helia
ساعت0:41---16 بهمن 1391
salaaaaaaaaaaaam sheydaaaaa.... delam vasat tangide bood.... ahanget kheyli redifeeeeee

دلارام
ساعت21:36---15 بهمن 1391
نیستی...
پاسخ:هسم فقط یکم زیادی ارومم...همین!


گرگنما
ساعت15:34---15 بهمن 1391
شاهین تموم شد رفتی سراغ بهرام
پاسخ:برادرم شاهینو نمیتونم بزارم اهنگ وبم فیلتر میشه قبلا تجربه کردم که میگماااااااا بهرامم خداییه برا خودش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |