871
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




نیروی انتظامی
یک تخــ.ـــم سـ.ــگ به روایت تصویر

+قلبم داره میاد تو حلقم..!

+گندش بزنن...



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت20:35---6 بهمن 1391
ایولـ

کسانیـ کهـ ماراازدوستیـ باجنسـ مخالفـ میترسانند....خودشانـ نمازشانـ راابهـ امیدهمـ خوابیـ باهوریانـ بهشتیـ میخوانند

شیدا؟بیانتـ خعلیـ نازهـ...حیفهـ اینهمهـ دردوفقطـ کیبوردو وبلاگویسریـ اهلهـ نتـ بخوننـ....الهیـ فداتـ...خعلیـ ماهیـ خعلیـ دوستتـ دارمـ....کاشـ منمـ میتونستمـ دردامومثهـ توبریزمـ رواینـ کیبوردلعنتیـ....خواستیـ سربزنـ
پاسخ:میام پیشت


ناگفتنی ها
ساعت12:10---6 بهمن 1391
سلام

من تازه این وب رو درست کردم

کنار وبتون یه برنامه هست که بچه ها میان باهم صحبت می کنن هرکس یه چیزی میگه منم گذاشتم ولی نمیشه استفاده کرد نمیدونم چرا بهم میگید امکانت وبتون رو چطور گذاشتین که درسته؟؟

ممنون منتظرم
پاسخ:از توی تنظیمات وبت کپی برداریو فعال کردی برا همین نمیشه استفاده کرد از جعبه ی پیامت


غریبه
ساعت12:04---6 بهمن 1391
سلام

من یه وب درست کردم تو لوکس بلاگ این وب قدیمی منه بهم سر بزن
پاسخ:حالا چرا خصوصی نظر گذاشتی؟


fati
ساعت15:26---5 بهمن 1391
شیدا کجای عامو گوه میخورن چیکارتون دارن توله سگا ؟؟؟

دلارام
ساعت15:42---4 بهمن 1391
برگشتیپاسخ:واسه چی اسمتو عوض کردی شما؟!

سعید
ساعت19:30---3 بهمن 1391
سلام

کلا خیلی خوبه وبت ولی...

اولا این نظر بالاییه رو پاک کن

دوما....

بیخیال
پاسخ:دوما؟؟؟؟؟؟؟


عزرائیل
ساعت22:46---2 بهمن 1391
بیخبر میای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!پاسخ:هنو قصد اومدن ندارم کم میام خععععععععلی!

گرگنما
ساعت18:43---2 بهمن 1391
ای کیم بصورت افقی بر تو کونشون این روزا پدر منو هم دراوردن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |