870
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




به خودم ميگم خسته نشدي ؟!بعد جواب ميدم از چي ؟
بعدش عصباني ميشم و ميگم اينجا فقط من سوال ميكنم نه من:|
و تو اين پيچيدگي ها به سقف خيره ميشم ...!



نظرات شما عزیزان:

ایرسا
ساعت0:28---11 تير 1392
تو دیوونه ای وقتی قدرت زندگی داری ولی نمیخوای شادی کنی تا وقتی نخوای هم به طرفت نمیاد خیالت جمع بابا منم شکست خوردم از هر نویی ولی میشه دوباره شروع کرد اصلا واسه چی زنده واسه فکر کردن به تنهایی یا نوشتن نوشته های یه روانی از زبون آدمی که روانی نیست ولی سعی می کنه باشه خب یا زندگی کن یا بکش خودتو تازه تو دنیا خوبی ام هست تا نخوای نمی بینی ناراحتم از این همه نا امیدی منم یکی هم سنت و هم جنست حیفه تو !اگه خواستی یه سر به سایتم بزن دوست داشتی نظر بذارم منم دوستت جوابتو می دم

هورام
ساعت18:54---29 فروردين 1392
کاری ک هرروز اکثرا مردم انجام میدن
مطالبت جالب بود
دوس داشتی به منم سربزن


باران
ساعت8:07---16 بهمن 1391
شیدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عجب لعنتیایی هستن

وبلاگم فیلترکردن خدااااااااااااااااا

ینی اینامیگن من کلاخفه!

اون یکی وبم فعلاچشم دشمن کورهست!

بایدچیکارکنم؟من وبمومیخوام):
پاسخ:تنها راهش اینه وبتو نخوای :|


فیونا
ساعت19:44---3 بهمن 1391
بچرخ طرفای ما

آشنام ب شدت....
پاسخ:شما؟


پرشیا
ساعت18:58---30 دی 1391
شیداااااااااااا کجایییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:نیسم یه مدت :|


اصغر
ساعت21:38---27 دی 1391
کجایی ؟ هستی ؟ نه اون که تو یروز ده تا پست میزاری نه به اینکه یمدت طولانی نیستی
پاسخ:فعلن نیسم برادر


helia
ساعت3:01---26 دی 1391
sheydaaaaaaaaaaa kojayi pas 2khtar?
پاسخ:یکم دورتر از اینجاها... نیسم فعلن


aliasghar
ساعت18:54---24 دی 1391
افسوس که ای دل ساده ...
پاسخ:افسوس...


پرشیا
ساعت20:20---23 دی 1391
کجایییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟ حالت خوبههههههه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:اره خوبم.. حال همه ی ما خوب است اما تو باور نکن...


helia
ساعت1:45---22 دی 1391
sheyda kojayi? nisti? man motadam be post hat!

ساعت15:05---21 دی 1391
من واسه کنکور میخونم واسه همین کم میام ... فقط میرسم وب خودمو گاهی آپ کنم وب تورو بخونم و وب یکی دونفر دیگه رو!

دبیر ادبیات تون نمیدونم به کدوم نوشتت گفت چرت و پرت اما خعلی گه خوردن!

دبیر ادبیات ما تو سال سوم راهنمایی یه قطعه ی ادبی درباره ی پرواز نوشته بودم اون موقعه ها ... خوند گفت تو ننوشتی خوب نی که آدم نوشته های دیگرونه بزنه به اسم خودش و من


پاسخ:تو کنکور موفق باشی :)


sara
ساعت17:18---20 دی 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |