866
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




یکی از گوه ترین اخلاقایی که دارم اینه

که یه اهنگو که دوس دارم یا باهاش خاطره دارم رو

انقد گوش میدم تا استفراغ کنم رو صورت خواننده  ...!



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت17:17---20 دی 1391
منم مثه مریم...
خواننده هه به گه خوردن میوفته...!!


مرمر
ساعت10:09---20 دی 1391
مثل من ...

یعنی تا حدی که از بس اهنگو ریپیت کردم

حس میکنم خوانندهه میگه غلت کردم ..غلت کردم ..!:))))))


helia
ساعت21:24---19 دی 1391
manam in akhlaghe goho daram, aslan ba in akhlaghaye goham hal mikonaaaaaaaaaammmm

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |