865
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




حس معلق بودنو دوس دارم

میخوام معلق شم

فقط اینکه دیگه دردی رو احساس نکنم..!

+ یه پیک الکل لطفا...

+رمز مث همیشه..!

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

mim
ساعت21:25---5 تير 1392
momkene ramz bedi?
پاسخ:ادرس?


loneless
ساعت19:00---2 بهمن 1391
سلام
یه کم آروم تر،گازشو گرفتی داری میری ...
این راهی که تو داری میری اخر نداره خودت فکر کن./......................................!!!!!!!!/////؟< br /> این ادبیات مناسب یه دختر نیست.من تازه واردم زیادحالیم نیس
به من یه سر بزن 2تا نکته یاد بگیریم اما نه فحش!!!!


غزل
ساعت0:04---24 دی 1391
آجی شیدا منم یه دختر تنهام مث خودت نسبت به زندگی حس بدی دارم همه ی نوشته هاتو خوندم خیلی قشنگ بودن یجورایی حرف دل منم بود راستش وقتی پستاتو میخوندم یه حس بدی بهم دس میداد احساس میکنم که میدونم توداری از دست این دنیا وزندگی چی میکشی من همه ی نوشته هاتو خوندم و خیلی هم دلم میخوادکه نوشته های رمزدارتم بخونم اگه منو لایق میدونی رمز بفرست اگرم نه که دیگه حرفی نیس...

روانی
ساعت2:05---20 دی 1391
دردا همیشه حس میشن چه کم چه زیاد

با الکل خوب نمیشه
پاسخ:ولی کم میشه... حداقل برا یلحظه...!


ذهن فاسد
ساعت0:14---20 دی 1391
سلام

من چرا هرچی تو یاهو آف میذارم نمیجوابی؟

اگه نمیخوای هم قاطعانه بگو نه

تو خماری نذارمون
پاسخ:خیلی وقته نرفتم یاهو یاهو زیاد پیدام نمیشه!


helia
ساعت21:32---19 دی 1391
aliiiiiiiiiiii bud sheyda

vali.....

chi shode?

ehsas kardam 1etafaghe bad oftade....


پاسخ:اره... یه اتفاق خیلی بد..خیلی....!


النا
ساعت20:17---19 دی 1391
چیزی شده؟

اتفاق تازه ای که من ازش بی خبرم ؟!پاسخ:ن... تو یکی میدونی همه چیو الحمدالله!


sara
ساعت15:42---19 دی 1391
قشنگ نوشتیش..
پاسخ::)


sara
ساعت15:40---19 دی 1391




رمز؟؟؟؟پاسخ:داره خواهرم!داره..!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |