862
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




این که آب من با هیشکی تو یه جوب نمیره  اشکال از جوب بقیه اس

وگرنه آب من هیچ مشکلی نداره..!



نظرات شما عزیزان:

helia
ساعت21:39---19 دی 1391
alan ahange rape, un moghe 1sedaye bachegune 1shere mozakhraf mikhund, hey migoft site chichak ,siti baraye bozorgo kuchak!!!!!!!!!
vali in ahangi ke alan gozaashti fogholadaaaaaaaaas


پرشیا
ساعت3:41---19 دی 1391
راستی اگه چیزی تو وبم شبیه نوشته هات بود حتی اگه یه ذره بگو تا حذفش کنم.

helia
ساعت2:19---19 دی 1391
khande dar nist??

hey mige chichako chichako chichako chichakپاسخ:هاااااااااااااان؟؟؟!!!!!!!!!!!! چیچک چیه دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


helia
ساعت23:06---18 دی 1391
eyval khub gofti 2khtar...


sheydaaaaaaaa??? in ahange chiye ru webet??? chi mige??


koliiiiiiii khandidamپاسخ:خنده داره مگه؟؟؟؟؟
دقیقا کجاش خنده داره؟؟:|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |