853
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




پیش هیچ ادمی خطاهاتو اعتراف نکن!

ادما جنبه ندارن برات ژست خدایی میگیرن!

تو هم که بی اعصاب...:|



نظرات شما عزیزان:

؟؟؟
ساعت10:20---20 دی 1391
ریدن


رضوانه
ساعت10:10---18 دی 1391
سلام...

حرفاتو دوست دارم چون بعضی وقتا خودمم اینا رو میگم ..

همشو...

نمیدونم چراآدما عوض شدن..

آرزوی موفقیت های روز افزون برات دارم دوس داشتی به منم سربزن.

چون از وبت خوشم اومده دوست دارم لینکت کنم البته با اجازه خودت خلاصه بهم خبربده بابایپاسخ:چیو خبر بدم؟خاسی بلینک ولی فعلن کسی نلینک نمیشه! نخاسیم نلیک!:|


پرشیا
ساعت0:01---17 دی 1391
دوست دارم تموم نوشته هاتو رو در و دیوار اتاقم بنویسم تا همش جلو چشمام باشن... حروم زاده حساب میشم؟؟؟؟
پاسخ:خیر


helia
ساعت21:02---16 دی 1391
pishe digaran khatahato eteraf koni faghat gohe ezafe mikhoran vasat, khob mirinan be asabe adam dg baw....
پاسخ:بعله!قشنگ عموووودی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |