843
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




 شرارت چهره های زیادی داره. هیچکدومشون به اندازه پاکدامنی خطرناک نیست!

+Sleepy Hollow



نظرات شما عزیزان:

روانی
ساعت2:24---20 دی 1391
بعضیا ظاهرشون مهندسه توشون خودشونو کشته

ali
ساعت23:17---15 دی 1391
امروز حسابی دلت پره ها ......
پاسخ:خعععععععععععععععلــــــــــــــــی!


پرشیا
ساعت21:46---15 دی 1391
اره خودکشی اخرش نیست... تازه شروع جهنم اصلیه...
پاسخ:بعلـــــــــــــه!


پرشیا
ساعت21:27---15 دی 1391
خوبه خیالم راحت شد ممنون!
پاسخ:قابل نداش!:|


پرشیا
ساعت21:23---15 دی 1391
حداقل خودکشی که نمیکنی نه؟ :|
پاسخ:هه!
ببین من ب هرجا برسم ب خودکشی فکرم نمیکنم حتی!
خودکشی اخرش نیس...باور کن!

گـآهــے انســآטּ בستـــ بـہ פֿـوבڪشـے مـے زنــב نـہ اینـڪــہ تـیغـ بـرבآرב و رگـشــ رآ بـزنـــב نــــہ فقط قیـــב اפـسـاسشــ رآ مـے زنــב...


پرشیا
ساعت21:06---15 دی 1391
وایییییی نگو...
پاسخ:دیگه گفتم!:|


پرشیا
ساعت20:54---15 دی 1391
یه چیزی میگم ناراحت نشو! من یه روز شونزده بار اپ شدم از بس ناراحت و عصبی بودم اخرشم خودکشی کردم. میدونم با من فرق داریا ولی بگو تا مطمعن شم حالت خوبه؟
پاسخ:ن حالم خرابه رفیق.. خراااااااااااااااااااب


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |