833
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




من کیم دقیقاَ ؟!

اونی که یه روز میخواس خار به پات نره ؟ !

یا اینی که میخواد سر به تنت نباشه ؟ !



نظرات شما عزیزان:

helia
ساعت16:06---15 دی 1391
goftam shayad asabani shi mano bezani
mer30 ke gofti


helia
ساعت1:15---15 دی 1391
sheyda 1soal.... miporsam vali asabi nasho lodfan...

chand salete???

nazan torokhoda
پاسخ:18 عصبانی واسه چی؟


aliasghar
ساعت23:50---14 دی 1391
فک کنم رفتی ... منتظر بودم چیزی بگی ... انتظار چیز بیخودی ه !

منم رفتم !



شب خوش / یا علی مددپاسخ:شرمنده!


aliasghar
ساعت23:36---14 دی 1391
نمی دونم چی باید بگم ... یا اینکه باید گفت !



نمیدونم قبلا بهت گفتم یا نه اما به النا گفتم حس میکنم خعلی بیشتر از سنت میفهمی خعلی !
پاسخ:من یا النا؟؟؟؟!:|


aliasghar
ساعت23:36---14 دی 1391
نمی دونم چی باید بگم ... یا اینکه باید گفت !

نمیدونم قبلا بهت گفتم یا نه اما به النا گفتم حس میکنم خعلی بیشتر از سنت میفهمی خعلی !


aliasghar
ساعت23:23---14 دی 1391
من سالهاست که افسارم گریخته سالهاست که دیگه خودم نیستم که بتونم مواظب خودم باشم اونی که باید باشه هست / باز شکرش !
پاسخ:شکــــــــــــر...!


aliasghar
ساعت23:15---14 دی 1391
شکر خدا مثه همیشه ... تظاهر میکنم که خوبم / میخندم ! زندگی میکنم !



پست های این دفعه ات خیلی قشنگن ! خداییش خعلی
پاسخ:اقا ینفرم داش همینجوری زندگیشو میکرد یهو اومدن ب جرم تجاوز گرفتنش! مواظب خودت باش!


aliasghar
ساعت23:05---14 دی 1391
مدتی ه حوصله ی نت م ندارم / کم میام / الام پست هایی رو که نخوندم میخونم !



من از همون 99 درصدی ام که خودمو تحمل نمیکنم اما برخوردم با دیگرون مشکلی نداره که اگه کسی مثه خودم با خودم برخورد کرد کفری شم من خودمو تحمل ندارم چون از خودم خستم!
پاسخ:به به به چه عجب اومدی شما..؟! خوبی برادر؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |