822
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




بعضی وقتا کلمات جوری هجوم میارن به ذهنم

که اگه همون موقع ننویسمشون تیر خلاصُ میزنن

+خودکشی با کلماتم فکر خوبیه..!



نظرات شما عزیزان:

روانی
ساعت14:46---13 دی 1391
اره والا

همیشه هم افسوسشو میخورم پاسخ:افسوس واسه چی


پرشیا
ساعت1:33---13 دی 1391
ایییی من که نگفتم بیماری عزیزم فقط گفتم یه ریزه ناراحتی. در ضمن من نوشته هاتو خیلی دوست دارم و روزی چند بار بهت سر میزنم. نگو دری وری من عاشقشونم. بعضی وقتا میبینم بعضی نوشته هات اینور و اونور کپی میشن خیلی حرصم میگیره

پرشیا
ساعت21:23---12 دی 1391
این روزا خیلی پست میذاری حالت خوبه؟؟؟ اگه دوست داری با کسی صحبت کنی بیا وبم شاید ارومتر بشی. خوشحال میشم اگه بتونم کمکی بکنم فقط فحش ندیا من خواستم کمک کنم قصدم فضولی نبود.
پاسخ:بابا بقرعان من ادمم بیمار نیسم ک الکی فحش بدم اره حالم خوب نیس...حرفامو همینجا بخون..خاسی همدردی کنی همدردی کن... نمیتونم ب کسی توضیح بدم دقیقا چمه...اگرم بخام باهات حرف بزنم همینارو میخام بگم... همین دری وریایی ک تو وبم هس...پس الکی وقتتو نمیگیرم...بخون همینارو...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |