788
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




 

باشه تو بردی و اینا برات افتخارن؟؟؟

تو ختم عالمی و منم اند خامم؟؟؟


فکر نکنی اهل جبران یا انتقامم

خودم باید دقت می کردم تو انتخابم

+وقته رفتن/یاس

 

 

سخته حرفم رسیده وقت رفتن

گذشت اون روزا تو حرفا بودی حرف أول


حس می کردم اخیرا حرفات با خراشه

اونجا بود که فهمیدم این قصه آخراشه

+وقت رفتن/یاس

 



نظرات شما عزیزان:

aliasghar
ساعت0:59---1 دی 1391
مرسی از باب تسلیتپاسخ:قابل نداش!!!

مهسا
ساعت20:58---30 آذر 1391
بیا وبم جعبه پیامو بخون...گرگنما گذاش رفت و یه سری دیگه چیزا گف

من فک کنم رف خودشو بکشه از پشت بوم خونه همسایشون بندازه پایین تو هم بیا بخون ببین چه برداشتی میکونی!!!

ولی گف منو دیگ نمیبینید@!!

گف به همتون بگم دوستون دارم و ازتون خدافظی کرد
پاسخ:ای بابا اینو کجای دلمون بزاریم چیشد یهو اخه


گرگنما
ساعت18:14---30 آذر 1391
بای برای همیشه
پاسخ:عه عه عه عه چیشده برادر؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |