787
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




من مخاطب خاص که هیچ..!

مخاطب ماستم ندارم...!

کیا مث منن؟!



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت16:28---14 بهمن 1391
هه مخاطب خاص؟

مخاطب من اگه خاص بودنمیرفت....سگ تووروحش لاشیو ...

اهنگ نتتوتاحالاده بارم بیشترگوشیدم

حرفامه...افسوس ای دله ساده!

شیدا؟واقعا جواب امثاله ماروکی میده؟حقمون چی میشه؟
پاسخ:هیچی بگا رفته و میره و خواهد رف! :|


من
ساعت23:44---7 دی 1391
هه مخاطب خاص چیه بابا....فقط خالی بشم ...حله ....

بهار
ساعت23:44---6 دی 1391
مخاطب خاص !!!
برو بابا خودم خاص نیستم توی زندگیم یکی دیگه رو کجای دلم جا بدم؟؟
ولی خب تو وبم دوتا پست دارم واسه مخاطب خاص اما فقط در جواب حرفاشون !!
همـــــــــــین !!!
نیدونم چرا این همه برات توضی دادم !! هه!


النا
ساعت17:24---30 آذر 1391
منم مثله تو ام مخاطبم یه چی از ماستم اونور تره


پاسخ:اینو کاملا باهات موافقم خخخخخ


ساعت15:37---30 آذر 1391
من!
از صب تا شب تو نتم....خیلی خسته شدم
رفتم که رفتم
راستی دوستت دارم
بای پاسخ:چاکرتم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |