786
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




ما ازاین طولانی ترین شبا زیاد داشتیم رفیق..

هیچکدوم مبارک نبود که این یکی باشه

یلدا زودتر بگذر برو....حوصلتو ندارم...!

من هزار شب طولانی تر

و تنها تر از تورو گذروندم...میگذرونم و صدام در نمیاد...!

کجا بودی ببینی...؟

یلدا بیخیال.....بیخیال...!

 



نظرات شما عزیزان:

غمكـــــــــــده
ساعت3:41---5 دی 1391
ايول شبامون واسمون هميشه يلداست وبت هيلي هيلي زيبا بود نتونستم تا آهر نخونم لينك شدي عزيز

علی اصغر
ساعت17:02---30 آذر 1391
همینه بخدا ! همینه بولا ه!!!



یلدا بیا برو توام

رفتن فصل به این قشنگی رو و اومدن یه فصل سرد و تخمی رو تبریک میگن ...یکی بمن تسلت بگه ... من پاییزی ام !



لینکت میکنم اما این بلاگفا کلا مشکل داره با سیستم وبلاگ نویسی شما لوکس بلاگ لینک نمیشی منم لج میکنم هیچ کی دیگه رو لینک نمیکنم
پاسخ:خخخخخ لجبازیت تو حلقمممممم برادر! یلدا تسلیت!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |