777
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




قهرمان بچگی های ما بروسلی بود این شدیم..

الان مردم با امثال جاستین بیبر به کجا میرسن..؟!



نظرات شما عزیزان:

ساعت20:02---28 آذر 1391
عماد بهم خیانت کرد..هه!!!

اینهمه بدبختی کشیدن واسه یه آشغال آخرشم بفهمی بهت داره خیانت میکنه..میدونی...

من اگه تا حالا بش خیانت نکردم حرمت خاطره ها و عشق و عکسایی که بینمون بود رو نگه داشتم...رو این لینک برو


پاسخ:بعلـــــــــــه! ینی اصن تابلو بود تهش اینه ها!!!!!!!!! صبرت بده!


گرگنما
ساعت16:43---28 آذر 1391
پاسخ:نارگیله!

مهسا
ساعت13:14---28 آذر 1391
زود زود آپ کن شیدا
هی میام همون پستا قبلی...
زود آپ کن حوصلم پکید


aliasghar
ساعت20:47---27 آذر 1391
تو کامنت های وبم اسیرم فعلا
کاش میشد رفت ... توام که هیچی نمیگی ...کاش میشد رفت و دیگه برنگشت...


aliasghar
ساعت20:09---27 آذر 1391
هه والا !

دوست دارم بنویسم درباره ی مطلبات اما نا ندارم دلم داره میترکه / میرم خودکشی کنم با سیگار بهمنپاسخ:ـــــــــــــــــــــــــــــ!


مهسا
ساعت17:23---27 آذر 1391
سلاااااام..آپ کردم آجی بیا پیشم
پاسخ:میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |