767
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




سلامتیه اونایی که خیلی وقته بریدن. ..دیگه نه ناز میکشن. .نه انتظار میکشن.

نه آه... میکشن. .نه درد میکشن...!

نه فریاد میکشن....فقط دست میکشن و میرن....

وروی در قلبشون مینویسن ..

این قلب بفروش میرسد به قیمت ..مفت..!



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت21:11---6 بهمن 1392
خو اینا دیگه لاشین

hiichkass
ساعت12:40---27 آذر 1391
سلام وب قشنگی داری من لینکت کردم اگه خواستی تو هم منو بلینک

aliasghar
ساعت11:28---25 آذر 1391
یه قلب شکسته رو هیچ کس حتی به مفت نمیخره ! خدا گفته خودش خریداره دل های شکسته است!
مطلب های ایندفعه ات رو آره باید با درد خوند ...
764 یه واقعیته یه واقعیت که میشه بچشم دید و لال شد و فقط نعره زد آره رفیق
763 دیگه بی شعوری رو به اوج رسونده یچیزی مثل یه حماقت
762 مقدم بیشتر از اینکه مداح باشه یه خواننده است توهین نباشه البته من گاهی ذاکر گوش میدم گاهی هم بعضی از مراسم های حسین سیب سرخی رو
761 دلم میخاد خودمو که برداشتم دیگه کسی نتونه برم داره ... آره والا
نه آبجی بترس از اونی که خدا نمیشناسه کسی که تا تهش رفته و همه چی به چپش وصله گاهی خدا رو لمس میکنه بین دلتنگی هاش
759 فقط و فقط به به
758 سکوت من بهتره ...
و آخریش که نخونده بودم 759 از ازل تمام این دنیا خلاصه میشد تو هیچی اما ما نمیدونستیم ، منم همین چند مدت پیش فهمیدم
یا علی مدد تا بعد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |