756
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




من اگه نخام کسی برام دلسوزی کنه کیو باید ببینم؟

+قالب..موقتی..!

+مشکلی داش بگید..!



نظرات شما عزیزان:

النا
ساعت11:09---23 آذر 1391
منو

النا
ساعت10:26---23 آذر 1391
قالبت خیلی تخمیه عوش کن باو
مگه قبلیه چش بود؟


ALI
ساعت22:42---22 آذر 1391
مگه اون قبلیه چش بود؟؟؟؟

علی
ساعت18:18---22 آذر 1391
سلام ممنون که میای !



قالبت جدید ت هم مبارک اما مطالبو خیلی کوچیک کرده باز خودتی و سلیقه ی خودت



آهنگ وبتو دوس دارم هایده خوب میخوند خدا رحمتش کنه من همش آهنگ های قدیمی گوش میدم !

خدای حنجرست هایده به به !!!



نمیدونم مشکل کامنت چیه آخه بقیه کامنت ها رو میزارن !
پاسخ:بعلــــــــه! فقط من ویروس دارم نمیتونم بزارم..! بیخی...ولی هر روز بهت سر میزنم


sara
ساعت16:36---22 آذر 1391
مبــارک بــاشــه...
پاسخ:سلامت باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |