752
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




دیدین وقتی خبر مرگ یکی رو بهتون میدن ناخواسته

یه لبخند از سر ناباوری و شک رو لباتون میشینه؟!

من چند وقتیه شبیه همون لبخندم!!!



نظرات شما عزیزان:

aliasghar
ساعت1:35---22 آذر 1391
salam نمیشه نظر گذاشت ؟



من آدرس تو رو معرفی میکردم به یکی هرچقد نوشتم تو کامنت های بلاگفا ارسال نشد ارور میداد که کامنت تبلیغاتی ممنوعه فک کنم بلاگفا و لوکس بلاگفا سازگار نیستن ... همون فقط اسم بذار شیدا اسم وب ننویس ببین میاد
پاسخ:وب هم نمینویسم بازم نمیشه اون کد امنیتیه چیه اونو میگه اشتباه میزنی!درس میزنماااا کسشر میگه!


علی اصغر
ساعت20:45---21 آذر 1391
رفتم وب این یارو که دوستت نوشته بود از تو کپی میزنه !!!





خندم گرفت یارو از یه مطلب النا هم کپی زده !





براش کامنت گذاشتم مطمئنی اینا رو خودت مینویسی و دستی نداری تو وب هیچ روانی دیگه؟؟؟پاسخ:کوووووووونش پــــــــــــــــــــــاره!!!!!!!
خخخخخخخخخخخخ

راسی من نمیتونم تو وبت نظرم بزارم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |