658
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




به خودم که تو ايينه نگاه میکنم.یه دخترك لاغر قد بلند

با موهای شايد بلندمیبینم.

یه مغز تو مرز فروپاشي.

پر از افکار نهلیستی.

یه دیوونه.

یه عوضی میبینم.

بدجور رفتم تو نخ.

این روزا بازم دارم گه میزنم به حالم...!



نظرات شما عزیزان:

yones
ساعت14:14---3 آذر 1391
شیدا جان وبلاگ عالی داری من تورو لینگ کردم اگه تونستی شماهم این کارو بکنید

گرگنما
ساعت23:03---7 مهر 1391
بخدا دیگه کشش ندارم

گرگنما
ساعت22:57---7 مهر 1391
بخدا دیگه خسته شدم از این زندگی کوفتی
پاسخ:همه خستن!به هر نحوي!


گرگنما
ساعت22:51---7 مهر 1391
من بدتر از تو
پاسخ:يكي بدتر از اون يكي!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |