656
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




من نه بلدم لفظ قلم حرف بزنم..

نه الکی برا اینکه امار وبلاگم بره بالا قشنگ حرف بزنم..

من همینم! شيدا! حوصله هیچکی هم ندارم..!



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت19:25---14 مهر 1391
شاید بخندی...یا این پیامو اصلا نخونی...هرچی بشه هر اتفاقی بیفته مهم نی.
اما من
دلم میخاد باهات باشم...
منتظر جوابی نیستم
شاید خاسی ی جواب بدی....
بیا


mahsa
ساعت1:34---7 مهر 1391
آجی اونا عکس عماد بود برات فرستادم...

هییییییییییی

باید یه چن روزی با نیش و کنایه دهنشو سرویس کنم...
پاسخ:تو؟عمرا اگه بتوني!


رضا
ساعت22:36---6 مهر 1391
موضوع انشا:تابستان را چگونه گذراندید؟

بنام خدا
.
.
.
.
بی او


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |