623
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




هی عوضی...!

من تورو یه جا ندیدم؟!!اها یادم اومد!

قدیما یه خاطره هایی داشتیم!یادمه دم از عاشقی میزدی!

هه!اینقد مات نیگا نکن!عشقت حسودیش میشه!

راستی یه چیزی!دیگه با دیدنت دلم نمیلرزه!

هــــــــــــــری!

+خاطره مثل الکل نیس که بپره!میمونه دهنتو سرویس میکنه!



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت16:33---15 بهمن 1391
هه کاش میشدریخت کذاییشودیه تاآخرعمرمم نبینم آخه بدبختیم یکی دوتانیس لاشی همسایمونه ...
موندم چرابهش اجازه میدادم بارانم دام کنه که الان من زجربکشم؟واس خودم متاسفم به توانn
2سال ازم بزرگتری شیدایی ولی انگارهم سنمی...حرفاتو دوس دارم چون...


S.M
ساعت1:00---31 شهريور 1391
کس کشی از خودتونه...!

mahsa
ساعت23:47---30 شهريور 1391
سلام...داداشم الان رسید....هه!!!

هنوز عرق سفرش خشک نشده ها...منو به صلابه میکشن...

خدا بسمه...

شیدا من خیلی بدبختم...خیلی...حداقل میذاشتن یک ساعت برسه...ای کاااااااششششششششش

دوستت دارم آجی...خیلی...
پاسخ:چيشده دوباره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |