612
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




رفتم وب يه جا كشي همه چيه وبلاگش ماله من بود!

يني رسما از كل وبلاگ من يه كپي زده بود!

جدي جدي فك كردم رفتم تو وب خودم يهو ديدم عه نه بابا اين دختره حرومزادس! 

+يني حاضرم همين الان وبلاگو حذف كنم بره قاطي باقاليا ولي اينجوري اعصابم خورد نشه! 



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت16:38---15 بهمن 1391
هه خب خره حسابی للااقل اگه ازمطالب خوشت اومده زحمت تایپ دوبارشوبکش نه اینکه هههههههه عجب آدمایی !مگه اون موقع کلیک راستت بسته نبود؟
پاسخ:نوچ


خشی
ساعت20:22---3 مهر 1391
بابا من رفتم توش دیدم کاملن از ان تو (ببخشیدا) اسکی رفته شدیدن یدونه حروم زاده بسش بود فک کنم
موفق باشی


مهدیــس
ساعت15:37---3 مهر 1391
ای وای مـــــــــــــن!!!!!

رفتم وبشو دیدم شیــــدا...کپی وبت بووود واقعا..آخه چـــــرا؟؟؟؟ من که مونــــــدم والاپاسخ:بعلـــــــــــه!


sara
ساعت22:53---30 شهريور 1391
تا تونستم بش فش دادم....در حد توانم همون بود...شرمنده....
پاسخ:همینه....!


LoVe
ساعت14:23---29 شهريور 1391
عینأ وبته!!! فقط چندتا تفاوت جزئی داشت که باید بیاان کنم
عکس پروفایلش! نام نویسندش! و وصیت نامه!که اونو فقط از وبت کپی نکرده بود!!!
واینکه بنده خدا مثل اینکه ازت عقب افتاده! چندتا از مطالباتو یادش رفته کپی کنه یا دستش کـُنده!!!
در هرصورت مامیدونیم که او یه آدمه کُ*کش* !درضمن اینورو اونور عنوانشم ستاره گذاشته!اشکالی نداره ناراحت نباش


LoVe
ساعت14:10---29 شهريور 1391
تو فحشتو گذاشتی دیگه! این پستت رو ثابت کن آدرسش هم بزار تا کسی اومد یه فحش حسابی نثار روحش کنه...
سرتو جایی نکوب، خودِ یارو مجبورمیشه سرشو بکوبه به دیوار


ساعت13:31---29 شهريور 1391
شیدا بهش گفتم چرا وب شیدا جونمو کپی کردی انتر گفت شیدا جونت از من کپی کرده

دروغ میگن تو روز روشن

خاک بر سر واسه اسمشم زحمت نکشیده فقط دختر و جاش گذاشته پسر

دستش درد نکنه
پاسخ:ن بابا منظورم اون نبود!ميدونم كيو ميگي!يكي ديگس اين كه من ميگم! برو تو صفحه هاي وبش ببين مو نميزنه با وب من!اينم ادرسش:suicide-girl.rzb.ir


مهسا
ساعت10:57---29 شهريور 1391
دقیقا کپی وبته چقد حرومزادس یارو.
پاسخ:من سرمو كجا بكوبم اخه


مهسا
ساعت10:53---29 شهريور 1391
واقعااااااا؟؟؟؟؟برم ببینم اخه چجوری؟پاسخ:برو ببين!

ساعت1:14---29 شهريور 1391
ادرسش منظورم بود.......اره بعضیاش فونتش قرمزه....چی شد که وبو دیدی؟
پاسخ:داشتم تو گوگل دنبال وب خودم ميگشتم پيداش كردم اصن فك كردم وب خودمه!بعد ديم آآآآ نه بابا!


sara
ساعت0:53---29 شهريور 1391
شاید!!

به خدا اگه میتونست اسم وبش هم مثه ماله خودت میزد.....
پاسخ:زده ديگه!اسمش خط خطي هاي يه دختر روانيه!فقط تنها فرقش اينه كه نوشته هامو با فونت قرمز گذاشته تو وبش!


sara
ساعت0:47---29 شهريور 1391
قانع بودنشو ول کن.....به این بچسب که خونده کپی بدونه اجازه نشونه حرومزادگیه و بازم کپی کرده...ینی واقعا به فکر خودش نیس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا حیرتا...حیرتا......
پاسخ:منو تو كه نميدونم!شايد جدي جدي حرومزادس!


sara
ساعت0:33---29 شهريور 1391
اره دیدمش.....واقعا کپی وبت بود.حتی قالب وبت.....همه چیش مثه وبه خودت بود.......

سرتو به جایی نکوب.....ارزششو ندارن.......

میخوای حسابشو برسم؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:يني موندم اين چجوري ميگه اين وب ماله منه!اصن پيش خودش چجوري خودشو قانع كرده!


sara
ساعت0:15---29 شهريور 1391
اره رفتم دیدمش....منم گفتم دیگه.........کار از محکم کاری عیب نمیکنه.....پاسخ:رفتي ديديش؟الله وكيلي من بايد چي بگم به اين؟دقيقا سرمو كجا بكوبم؟!

sara
ساعت23:45---28 شهريور 1391
شیدا یه چی بگم الان......من این چیزا که تو وبم میزارم از تو فیسبوک بر میدارما.....به خدا از وبت یه واو هم بر نداشتم.....
پاسخ:منظورم تو نبودي اوني كه ميگم همه چيشو حتي اسم وبلاگش مثل منه كره خر!


گرگنما
ساعت20:23---28 شهريور 1391
ادرس بده جنازه تحویل بگیر
پاسخ:تو فقط جنازه تحويل نده ببين چيكارت ميكنم..خخخخخ!suicide-girl.rzb.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |