603
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




همه چي دروغه جز پاكت سيگارمـــــــــــ...!



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت0:50---28 شهريور 1391
شیدا اگه میشه بیا جعبه پیام همینجا.
پاسخ:اومدم!


sara
ساعت0:49---28 شهريور 1391
نه به قران...تا قبلش خیلی باهم خوب بودیم...یه دفعه اینجوری شد....
پاسخ:پس خدا شفاش بده!


ساعت0:43---28 شهريور 1391
شیدا به خدا اینی که میگم راسته...فک نکن دارم چرند پرند میگم.....
وقتی این اس رو داد تا 2 ساعت تپش قلب داشتم....نمیدونم چم شد........از عصری تا حالا 1 بسته سیگار کشیدم.....1 بسته یه کوچولو کمتر...........شاید 3-4 نخش رو مصرف کرده بودم...........اونقد ویسکی خوردم که سرم هنوز گیج میره.........به خدا نمیدونم چش شده.........


sara
ساعت0:40---28 شهريور 1391
امروز عصری ساعت 6 و 20 دیقه بود...بهش گفتم اجی مدرسه تون دو نوبته بود؟

حدود ساعت 6 و 40 دیقه بهم گفت:شمارمو از رو گوشی آشغالت حذف کن و دیگه نه بهم اس بده نه زنگ بزن...دیگه شماره لجنتو رو گوشیم نبینم...بای

نمیدونم چش شد....هرچی ازش پرسیدم جواب نداد......
پاسخ:مگه میشه؟!خو قبلش یه چیزی یه کاری یه کوفتی زهره ماری نشده بود؟!


sara
ساعت0:14---28 شهريور 1391
نه...اخه با من و یکی دیگه قهره...گفتم شاید با توام قهر کرده.....همینجوری پرسیدم....
پاسخ:حالا چرا باتو قهره؟!


sara
ساعت19:05---27 شهريور 1391
سلام شیدا......

مهسا باهات بهم زد یا هنوز باهات دوسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:مگه قراره بهم بزنه؟!


امین
ساعت17:21---27 شهريور 1391
این روزها

من

نه از کسی دلــــــــگیرم

و نه

غمگین

...نمیدانم این رسم زندگیست

یا

مُردگی

فقط میدانم

دوست میدارم هر آنچه به تو مربوط است ..
پاسخ:بعلـــــــــــــــه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |