602
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




خدايا...!

از اولشم باهامون حال نميكردي!

سيب بهونه بود...نه؟!



نظرات شما عزیزان:

پرشیا
ساعت3:31---19 دی 1391
ای واییییی. من یه چیزی تو این مایه ها تو وب اولیم نوشته بودم شاید دیده باشیش البته. ولی به خدا از این جا برش نداشتما. ازم ناراحت نشی.
پاسخ:ن راحت باش


مهسا
ساعت11:00---29 شهريور 1391
خیلی قشنگ بود

reza
ساعت17:09---28 شهريور 1391
دمت گرم.واقعا محشری.ی چیز خاصی.

LoVe
ساعت13:27---28 شهريور 1391
این پـُستت قشنگ بود

arezoo
ساعت18:54---27 شهريور 1391
شیدا واقعا ته دلمو خالی کردی

من یه روزی روزای تورو گذروندم هنوزم دارم

میگذرونم هنوزم حالم خراب مثل خودت

ولی اگه این یکی هم بخواد مثل قبلی شه

نمیدونم چه بلایی سرم میاد

14 روز دیگه عروسی عشقمه ولی خودمو مجبور میکنم بخندمو شاد باشم تا اینی که همه زندگیشو واسم گذاشته ناراحت نشه






پاسخ:نميخاستم ته دلتو خالي كنم!فقط ميخاستم بگم مواظب باش همين!به هر حال معذرت!


حامد
ساعت15:19---27 شهريور 1391
salam manam mikham mesle baghie nazaramo bgam albate jelo jelo mazerat khahi mikonam......be nazare man to be har chi pesare migi mireeeeeee

age doos dashte be manam sar bezan montazeram
پاسخ:نگرفتم چي گفتي!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |