600
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




يه وختايي اينقدر مزخرف ميشم

كه برا ديگران قابل درك نيستم..!

حتي عزيز ترين كسمو از خودم ميرونم...!

اما ته دلم ارزو ميكنم طرف برگرده بگه:

ميدونم دس خودت نيس!دركت ميكنم!



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت11:03---29 شهريور 1391
ای گفتی.....هی...


چیا
ساعت12:48---28 شهريور 1391
ای کاش دلتنگی هایم همچون قطرات باران به همه جامی ریخت،تاشایدکمی ازدلتنگیم کم شود...تادیگران در دلتنگیم سهیم باشند...تا...

عزراییل
ساعت20:53---27 شهريور 1391
خو من دلم میخاس بگمت و اینو ب یکی دیگه هم راجع ب تو گفتم

اما تو قشنگ زدی با رفتارت دهنمو گاییدی
پاسخ:يني چي؟!درس نگرفتم چي گفتي!!!!!!درمورد من چي گفتي به يكي ديگه؟!كدوم رفتارم بابا؟!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |