592
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




کاش خدا ادم بود میزدی چپ و راستش میکردی!

بعد بهش میگفتی...اینه درد!!!!

+ریدی حاجی ریدی!!!!!



نظرات شما عزیزان:

ساعت23:18---27 شهريور 1391
دوست دارم یکی از این دردهات رو بدونم (بگو) تا بایکی از خوشی های خودم مقایسه کنم ، شاید....
پاسخ:تا حالا از دوست نارو خوردي؟! از برادر چي؟تا حالا تو موقعيتي قرار گرفتي كه ميدوني همه دارن بهت دروغ ميگن ولي مجبوري ساكت باشي؟! تاحالا تو موقعيتي قرار گرفتي كه يه دختر جلو چشمت انگشتشو از دس بده ولي تو اينقد ادم سنگ دلي شدي كه اصن به زجه هاش اهميت ندي و راتو بكشيو بري؟فك ميكني اين سنگ دلي برا چيه؟!چرا؟ مقايسه كن!ببين نتيجه چي ميشه!


nameless
ساعت15:17---27 شهريور 1391
شما از درد و غم و مشکل حزف میزنید ،


شما باید ما رو روشن کنید


که اینا که اینجا مینویسی از کجا میاری؟


این درد و غمی که ازش حرف میزنید کجاست؟؟ چیه؟؟؟
پاسخ:اين دردو غم ها تو دلمه!چشم بصيرت ميخاد ببينيش!نداري؟بايد جاي من باشي بچشيش!ولي نه!
جاي خودت خالي ميمونه!شاد باش!

ولي كلا خوش بحالت نديديشون اين دردو غمارو!


ساعت16:50---26 شهريور 1391
این اهنگ وبت مال گرو25 نیست
پاسخ:نوچ


چیا
ساعت11:54---26 شهريور 1391
چرابهم سرنمی زنی آجی شیدا؟
پاسخ:ب هر كي دعوت كنه سر ميزنم و ميخونمشون/ اگه نظر نذاشتم بازم مطمئن باش ميام پيشت!


چیا
ساعت18:27---25 شهريور 1391
سلام من آپم می تونین سربزنین لطفانظرفراموش نشه!!

arezoo
ساعت17:52---25 شهريور 1391
به سلامتی هر چی با مرامه مثل خودت

شیدا نفسمی نگفتی این مطالبو از کجا میاری

خیلی به دلم میشینه آخه حرف حق

دمت جیززززز
پاسخ:بسلامتيه تو..............!ولي حيف!اينا اصن به دل من نميشينه!همشونو عق ميزنم!


nameless
ساعت13:13---25 شهريور 1391
چه میدونی درد چیه؟؟؟

درد نکشیدی تا بدونی درد چیه

و امیدوارم هیچ وقت نکشی و خدا اونقدر بزرگه که...
پاسخ:باشه!شما ميدوني اگه تونستي مارم روشن كن!قربون دستت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |