581
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




بچه ها شرط میبندم اگه مامان باباتون منو میشناختن بهتون می گفت با این آدم نگردید..



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت3:29---27 شهريور 1391
شیداجون بابا مامان منم چیزی نگفتن خوشحال میشم باهات دوست بشم دوست داشتی بیاپارتی چت درخدمتتم عزیز دلم

arezoo
ساعت16:20---23 شهريور 1391
کم پیدایی
ئلم برات تنگ شده بیا دیگه


sara
ساعت20:36---21 شهريور 1391
مامان بابا من نمیگفتن
شیدا چن روزه نیستی.....کجایی؟


سپیده
ساعت1:34---21 شهريور 1391
وبلاگت محشره.... دمت گرم... خیلی ساده و روان کلی مطلب منطقیو میرسونیو مث بقیه چرت نمیگی... خیلی خوشم اومد ازت.... افرین... انسان با.درکی هستی...

mahsa
ساعت22:17---20 شهريور 1391
کجایی تو آجی چرا نیستی؟؟؟

یلدا
ساعت20:06---20 شهريور 1391
شیدااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااا جوجوچت بسته شده تو که نبودی مسیح اومد اول همه اخ کرد بعد هک کرد بعد اسم چت کرد مسیح چت و.............................

وای چکارکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اه پیام کحاست دیگه؟؟؟؟پاسخ:بابا یکی بیاد اینو بگیره داره از دس میره!خب حالا چی شده مگه!


arezoo
ساعت20:46---19 شهريور 1391
اگرم میگفتن من یواشکی باهات میبودم بخداااااا آبجی
پاسخ:چاکریم!


arezoo
ساعت20:45---19 شهريور 1391
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. حتما برو

گرگنما
ساعت19:28---19 شهريور 1391
بابا یه دقه عکستو گزاشتی ملت چه دنبال عکستن
پاسخ:اش دهن سوزیم نیستیما!نمیدونم والا!


مهسا
ساعت19:01---19 شهريور 1391
این کلا یه قانونه طبیعیه.همه ی مامانو بابا ها فک میکنن بچه شون بهترین بچه ی دنیاس.

گرگنما
ساعت18:30---19 شهريور 1391
یعنی برم
پاسخ:نه !خوش اومدی


گرگنما
ساعت18:15---19 شهريور 1391
نه بابا ننه بابای من چیزی نمیگفتن
پاسخ:اااااااا تو اومدی؟!!!!!!!


LoVe
ساعت18:01---19 شهريور 1391
آره میگفت
پاسخ:اره خودمم میدونم میگف


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |