388
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




حق این بود که من خدا میشدم...

اونوقت دهن خیلیا رو سرویس میکردم!!!

 



نظرات شما عزیزان:

گرگنما
ساعت22:57---28 مرداد 1391
نیستت کجای
پاسخ:لوکس ترکیده بود!


گرگنما
ساعت14:12---28 مرداد 1391
اجی شرمنده جنگ منو سعید شروع شده پدرسگ فوحش مادر داد من دیگه کوتاه نمیام امیدوارم تو درک کنی.منو الان وناراحت نشی
پاسخ:بابا من با سعید هم میحرفم!اون جاکشا دارن عشق و حال خودشونو میکنن شما دارین اینجا همدیگه رو جر میدین بسه دیگه بابا اه


گرگنما
ساعت12:53---28 مرداد 1391
اخه من رو گروه زد بازی حساسم در ضما برا دراورثن هرس من این کارو کردن.راستی دوباره ایمیل بدم یا داری خودت
پاسخ:دارم ولی حس پیدا کردنشو ندارم!بده!


گرگنما
ساعت1:09---28 مرداد 1391
اره منم خیلی دوس دارم بشم.راستی اجی یه ادی جدید به ایمیلم اضافه شده مال توه.در ضما این مهسا و سعید دارن کفر حنو در میارن یه چیز خفنی بهشون بگم تو که ناراحت نمیشی هی دارن زذ بازی رو میخره میکنن
پاسخ:بیخیال بابا دیگه این چیزا که دعوا نداره/خو هرکی یه نظری داره دیگه بیخیال شو/راستی مسنجرم درست شد!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |