385
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




من همینم نه چشمای ابی دارم نه کفش پاشنه بلند

...کتونی میپوشم

رو چمن ها غلت میزنم

نگران پاک شدن رژ لبم نیستم خالصانه همینم

اگه منو اینجوری میخای

بسم الله!

+مخاطب خاص!



نظرات شما عزیزان:

گرگنما
ساعت19:20---27 مرداد 1391
بترکه چش حسود بچه های زد بازی رضا پیشرو ترکوندن اصلا روحیم بعد دوسال عوض شد

گرگنما
ساعت17:11---27 مرداد 1391
اقا سید شرمندتیم ببخشید بعضیا واقعا جزو انسان های نامردن

zeust سيد رضا
ساعت16:42---27 مرداد 1391
رفتي رو مخم بقرعاااان
من خواستم فقط ٥ دقيقه صدات رو بشنوم
من از اين كس شعرا مثل چت مت خوشم نمياد
يه تك كوچولو ميزنم بعدش ميرم گورم گم ميكنم


+ بخدااا نظر خصوصيه


سيد رضا (Zeust)
ساعت16:30---27 مرداد 1391

گذاشتي الكي شيدا فحش حوالمون كنه دادا



+ گرگنما


werewulf
ساعت16:28---27 مرداد 1391
همونه فرقی نفوکوله فقط خارجی شده .اره خیلی میخاره
پاسخ:برو بده میخارونن برات بقرعان!اسمتو خارجی فرنگی نکن من اعصابم کشش نداره


سيد رضا (Zeust)
ساعت16:27---27 مرداد 1391
من مسنجرم خرابه چون سرعت نتم اومده پايين جواب نميده

بذار شب يا زنگ بزنم يا اس بدم











+الان قشنگ حست رو ميدونم دوست داري با آرپي جي نيستم كني
پاسخ:تو وبت جوابتو دادم!


گرگنما
ساعت16:25---27 مرداد 1391
نه بابا همون werewulf منم گرگنما
پاسخ:کونت میخاره اسمتو عوض میکنی؟!


werewulf
ساعت16:13---27 مرداد 1391
من پایه ی زرتو پرتم زرتو پرت کنیم
پاسخ:اوووووووووف!همون سید رضایی تو؟!کونت میخاره با هزارتا اسم نظر میدی؟!اومدم وبت ادر یاهو دادم بهت!حوصله چت تو اینجا رو ندارم!


سيد رضا ( Zeust)
ساعت16:08---27 مرداد 1391
از عمد گفتم زرت پرت ،
از عمد گفتم ديوونه ،
اصلان من آدم بد
اگه وقت داشتي نامه خصوصي به همون وب بده
نيم ساعت با هم حرف بزنيم


سيد
ساعت15:52---27 مرداد 1391
ديوووونه
پاسخ:باشه هر زرتو پرتی میخای بکنی بکن! منم بلدم!با هم زرتو پرت کنیم!


سيد
ساعت15:51---27 مرداد 1391
هيچ دل كندني نداره فقط همين امشب واسه نيم ساعت يه خورده زرت پرت ميكنيم بعدش هم تو رو به خير من رو به هيچي



فكر نكن من نديد پديدم اما مثل تو نديدم





*+ نظر كاملا خصوصي تو رو جون مخاطبت
پاسخ:ولمون کن حاجی


گرگنما
ساعت15:50---27 مرداد 1391
دل کندن از چی دوباره چی شده
پاسخ:چیز مهمی نشده!اینا دیگه عادیه!


سيد
ساعت15:44---27 مرداد 1391
درسته فضا ، فضاي مجازيه

اما اين طرف يه آدم با يه دل حقيقي

اون طرف هم ...

امااا راست ميگي

نه ارزش جر خوردن نداره نه كه مهم نيست
پاسخ:منو ببخش غریبه که فرصت اشنایی نمیدم دیگه طاقت دل کندن ندارم!!!!!!!!!


zeust رضا
ساعت15:36---27 مرداد 1391
میخواهم فاصله ها را بشکنم تا به تو برسم ، ولی افسوس فاصله ها درست برعکس دلها شکستنی نیستند !!!

zeust
ساعت15:33---27 مرداد 1391
كلي ميگم حالم بهم ميخوره وقتي زير پستت بنويسي

+ مخاطب خاص





جررر ميخورم



از حسودي مثل بمب هسته اي از توو منفجر ميشم

بگير تو رو خداااا
پاسخ:فک کنم گرفتم چی میگی!!!!!!!!!بابا مجازیه بیخیال! اونقدا هم مهم نیستم بخای جر بخوری!


zeust
ساعت15:18---27 مرداد 1391
پس اون كسخل نيست توو كسخلي به مولا قسم خود ِ خودِ خودت
پاسخ:اون که اره بابا بیشتر از اون!راستی من منظورتو از اون پیام خصوصیت نفهمیدم!!!!واضح در سطح شعور من صحبت کن ببینم چیشده؟!


zeust
ساعت15:16---27 مرداد 1391
ميدونم با اين حرفم ككت هم نميگزه

اما رفتي بامخاطبت ديگه من اينجا بيا نيستم

ميرم واسه خودم يه لونه ديگه درست ميكنم

تو خودت نميدوني اما يه جورايي منــ!!!







+ شيدا در نبودت یادت شعر میشود بر کاغذهای سپید



سيد رضا Zeust
ساعت15:07---27 مرداد 1391
شيدا دلت خيلي كار داره !!!!

خيلي وصله پينه ميخاد !!!!

اگه اون بسم الله گفت :!!!!

زورش به اين ميرسه وصله ها رو بدوزه ؟؟؟؟
پاسخ:نه! میدونی چیه؟!دوختنی نیس!شکسته! خورد شده!الانم داره له میشه....


سيد رضا Zeust
ساعت14:57---27 مرداد 1391
يعني چي هس ؟؟!

به مخاطب خاصت بر خورد !!!؟
پاسخ:کسخله دیگه!خاک تو سرش کنن بابا اه


سيد رضا Zeust
ساعت14:56---27 مرداد 1391
راستي شيدا خيلي وقت بود خواستم اين رو بهت بگم

دلم نمياد ديگه پستي بفرستم پست هاي خودت قشنگتره حيفه زود بره توو آرشيو

البته اين هم بگم ٩٠٪ پست ارسالي دست نوشته خودم بود
پاسخ:نه بفرست خوبه!حال میکنم با پستات!


سيد رضا
ساعت14:51---27 مرداد 1391
ببخشيد

خيلي بايد ديگه كسخل باشه



اينطور فكر نكنه
پاسخ:هس!


سيد رضا ( Zeust)
ساعت14:41---27 مرداد 1391
خوش به حال مخاطب خاص !!!





+ هيچي همين پاي نوشت نداره
پاسخ:هه!کاش اونم مثل تو فکر میکرد!


گرگنما
ساعت14:39---27 مرداد 1391
اجی این بارو به راحتی اطمینان نکن مراقب باش ،باشه قربونت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |