368
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




کلافه ام...

حوصله هیچی رو ندارم حتی اینجا رو!!!

 



نظرات شما عزیزان:

گرگنما
ساعت12:15---27 مرداد 1391
اگه فکر میکنی دروغ گفتم بگو عکس در رو تو وبلاگم بزارما که نگی یارو فقط لاف میزنه
پاسخ:نه بابا مگه ملض داری که بخای دروغ بگی!


گرگنما
ساعت1:25---27 مرداد 1391
سلام اجی خوشحالم که حالت خوب شد امروز در ضریحه امام علی رو اوردن تو شهرمون برا خودمو خودت کلی دعا کردمو.بهش یه دست کشیدم اجی ببخشید من جوش اوردم به فرزاد فوش دادم
پاسخ:ممنون/بیخی همه رو پاک کردم!


کورش
ساعت1:21---27 مرداد 1391
سلام .

وقتی اینجا مطلب نوشتی یعنی یه کم حوصله برات مونده !!!!
پاسخ:دیگه داشتم خفه میشدم.......نمیتونستم اینارو نگم!


mahsa
ساعت18:31---26 مرداد 1391
خب.........مرسی آجی.......من فردا یا امروز یه شارژ هزاری میگیرم رمزشو میفرستم برات...

قربونت.......میسی

بابایپاسخ:برا شارژ نگفتم بهت!خواستم اطلاعات عمومیت بره بالا!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |