100+89
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




یک کپی از هویتم را هم می‌خواهم

برای وقتی که خواهران و برادران دینی به قصد ارشاد،

فحش و تحقیر تقدیمم می‌کنند،

به یاد بیاورم که کیستم!



نظرات شما عزیزان:

علی اصغر
ساعت11:05---22 شهريور 1392
هعی ...بخدا نمیدونم چی بگم

پیمان
ساعت19:00---30 تير 1391
سلام.....
قسم میخورم به این ماه مبارک ماه رحمت اللهی حرف هایی که درپایین گفته ام دروغ یا سرکاری نیست واقعا ازته دل خواهش میکنم که کمکم کنید..
من خواهر ندارم ...شما به عنوان خواهر بزرگتر من لطفا منو راهنمایی و کمکم کنید.
______________(من عاشق شدم)_____
من طرف مقابل خودم را کم میشناسم دوسه چهاربار هم رفتم که حرفی نزده ...**
خواهش میکنم منو کمک کنید.............
توی بیداری توی خواب کلا هرجوری که شده خودم رو مشغول کردم ولی از فکرش درنیومدم
-چه جوری با طرف صحبت کنم که ازمن خوشش بیاد. . . . .
- چه جوری اون رو عاشق خودم کنم....
_____________________
خداوکیلی کمکم کن به این ماه مقدس...


پیمان
ساعت18:55---30 تير 1391
سلام وب زیبایی داری ...

لینک -تون کردم...

در صورت تمایل به وب ما سربزنید ومارو لینک کنید ...

___
پاسخ:بهت سر میزنم!!!!!!


پریسا
ساعت16:14---30 تير 1391
سلام دخی خوبی
چرا گوشیت خاموشه ببن اخراج شدم برو ازادم کن بیزحمت


sahar
ساعت15:21---30 تير 1391
انقد زجر کشیدم ک اگه ببینمش فقط نیگاش میکنم و
آخرش ن حتی ارزش تف کردن رو صورتشم نداره ب خدا قسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |