100+81
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




من هر روز از خودم می پرسم ؟!!

اینایی که میگن نوشته هام زیباست ! ...

اگه ...

چشمای تو رو میدیدن !

چی میگفتند !؟؟



نظرات شما عزیزان:

علی اصغر
ساعت13:51---22 شهريور 1392
کامنت م فقط همین بود ؟ پ اون قسمت ک گفتم شبیه نوحه های امروزی ه کو ؟
پاسخ:پریده فک کنم :|


علی اصغر
ساعت11:08---22 شهريور 1392
29 تیر 91 ورود عزرائیل ...هههه

ســـــــــــــــــــاناز
ساعت7:50---30 مهر 1391
سلام شیدا جان. کجایی دختر؟!!!! اینقدر به مطالبت عادت کردم که هر روز دو سه بار بهت سر میزنم. مطالب جدید اضافه کن اجی

sahar
ساعت19:39---29 تير 1391
فوق العادس شیدا
عالی
کیف کردم از خوندن وبت
آجی یه سر به کلبه منم بزن
راسی اگه دوس داشی لطفا لینکم کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |