100+77
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




لج می کنم!

بد اخلاق می شوم!

دست خودم نیست ...

ساعت و زمان هم ندارد !

تو که نباشی ..

زندگی باید به کام من تلخ شود لعنتي



نظرات شما عزیزان:

little girl
ساعت15:54---29 تير 1391
دَمــَــش گـــَــرمـ ...





بـــاران را مــےگـــویـــــَــمــ



بـــه شـــانـــہ امـ زد وگــُـفــــت : خــَـســتـــہ شُــــدے.. امــــروز را تــُــو اســـتـــراحــَـت کـــُـن...





مـَــن بـــه جــــایـــَـت مـــے بـــارَمـ.....


ساناز
ساعت13:10---28 تير 1391
چندیست در نبودنت به ساعت شنی می نگرم ، یک صحرا گذشته است !

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |