100+75
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




تازگیا خیلی سنگدل شدم

قبلنا ارزوم بود یکی بهم بگه دوستت دارم

الان هرکی میگه میگم به جهنم!

کاش همون یکی یه بار میگفت...

+(مخاطب خیلی خاص)



نظرات شما عزیزان:

علی اص
ساعت13:53---22 شهريور 1392
کجا ها چیکا میکنم ؟ دلم برات تنگ شده بود مطلب جدید که نداری برگشتم اول ...

علی اصغر
ساعت11:10---22 شهريور 1392
هر چقد به اول که برمیگردم عاشقانه تر میشه
پاسخ: اونجاها چیکا میکنی تو :|


little girl
ساعت15:57---29 تير 1391
حرف را بايد زد

درد را بايد گفت

سخن از مهر من و جور تو نيست

سخن از تو

و متلاشي شدن دوستي است

و عبث بودن پندار سرورآور مهر



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |