1009
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




اولین بار نیس که گریه میکنم..

اولین باره که دیگه گریه ارومم نمیکنه -_-

+سلام :)



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت0:30---16 بهمن 1395
پیدات نیس

fatima..
ساعت11:02---26 آذر 1395
اومدم بازم وبت..
یاده سه سال پیش وخاطراتش..
بزرگ شدم(((:
تو هم ک دیگه نیسی و نمینویسی..
امیدوارم اونقد خوب شده باشی که دیه این وبلاگو حال خرابیات از یادت رفده باشه(:
موفخ باشی
روز خوش((((:
پاسخ:اومدم وبت بهت سر بزنم ..نبودی :(


Fatima
ساعت11:12---15 خرداد 1395
کجایی تو خانوم؟
دلم واس نوشته هات تنگ شده ..


Fatima
ساعت14:03---21 شهريور 1394
کجایی تو دخدر؟!!!
دلمون باست لک زد..


zahra
ساعت22:55---22 خرداد 1394
میشه به ایمیلم پیام بدی؟ میخوام بات حرف بزنم

amir hosein
ساعت1:32---15 خرداد 1394
درست نشدی تو هموز یا ادا درمیاری؟
پاسخ:ادای چیو؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |