1005
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




تا سگ نشوی کوچه و بازار نگردی
تا کوچه و بازار نگردی نشوی گرگ بیابان



نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت10:59---27 ارديبهشت 1393
من تو مسنجر یاهو هم هستم...


پاسخ: ادد شدی ولی اونجا هم نیسم خیلی :|:|


negin
ساعت23:08---5 ارديبهشت 1393
آه...

هرچی بزرگ تر میشم...سکوتم بیشترمیشه...

ونمی دونم چرا دارم اینو به تو میگم... :|
پاسخ:یه نشونیی چیزی بم بده غیر اینجا ببینمت در دسترس نیسی :|


negin
ساعت14:25---3 ارديبهشت 1393
کلن دیگه به تاریخ پیوستی... :|
اصن یه وضیه :|


امیرحسین
ساعت22:20---2 فروردين 1393
دختر
فوش ندیاااااا
این آدرسمه
http://my1love.rozblog.com
خدافظ


امیرحسین
ساعت13:34---30 بهمن 1392
شعبان
شیدا چی میگه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |