997
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




انتقادی که وارد باشه خیلی کونِ آدم رو میسوزونه :|



نظرات شما عزیزان:

علی اص
ساعت14:33---23 مهر 1392
خدایا این دختره چقد خوبه چقد آخه شگسته نفسی تو ؟ تا ازت تعریف کردم تایید نکردی اما کافی بود ی فحش بدم تایید میکردی زیرش هم چند فحش پیوست ...
پاسخ:هههههههههه =))))))))


fatima
ساعت13:32---21 مهر 1392
اوهوممممم ولى يه جا خوندم(فک کنم تو وب خودت بود!!)

من از دوستام ميخوام وقتى حق باهامه طرفه حق باشن ولى اگه حق باهام نى طرف من!!

ربطى ب اين داشت عايا؟يا بازم خوددرگيرى؟!
پاسخ:ن ربط نداش ولی لامصب بد سوزوند :|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |